Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Thursday, August 25, 2011

apa perlu buat jika anda bosan

bosan?memang pun.
dah 2 minggu rasa tak berblog ni. semua ini gara-gara semua lappy and pc dalam rumah aku kena masuk 'hospital'. lama gak la kena warded. tak tahan rasa hidup bila tak dak lappy. rasa macam balik zaman batu je..hahaha.so sekarang dah dapat balik dah semua lappy and pc.fuuuhhh.back to the future.hahaha.
so sebenarnya i have no any idea nak tulis. so malam ni nak jelaskan la sikitkan siapa tu ustaz ash, prof ash, mr ash. sebenarnya ini just watak je yang i create when i have a certain2 topik yang aku nak utarakan.so...for...

1.ustaz ash
ini watak yang khusus untuk soal agama la eventhough aku taw yang aku bukan pandai agama sangat. tapi i just nak share je apa yang i have read and learn before. aku pegang yang nabi pernah sabda berbunyi seperti ini "sampaikanlah dari aku walau sepotong ayat".
so i just sampaikan la yer. so kalu you guyz nak tanya...tanya la. you are free to ask. i'll try to find the answer but plz don't expect my answer macam ustaz betul coz i budak baru belajar gak.
i willing to do so pun coz i feel that this is the way yang boleh dorong aku to be a good and better person.

2.prof ash
ni watak yang agak pandai and lawak2 bodoh sikit. kadang2 je yang serius. so kadang2 tu apa yang aku nak utarakan pendapat aku berkenaan dengan sesuatu perkara serius pun aku guna watak ni la and i'll address la prof ash yang cakap.

3.mr.ash
so this me my self. yang ni memang tak dak topik khas. pakai bantai je. yang pasti memang tidak akan di address kan dari mr ash. kalau tak dak address dari ustaz ash ke porf ash ke tu bermaksud dari mr.ash la yer.[padahal semua dari Ash gak..bengong gak kan aku ni...hahah]
yang latestnya lepas ni mr.ash akan come out dengan topik baru iaitu Tips Mr.Ash..
through this i'll share semua tips yang aku penah buat and amalkan start from A to Z. mcm mana nak halau lipas, macam mana nak kemas rumah, ubat demam cara ash, and etc la. even masak pun ada kot..tapi masak bodo2 je la.aku tak reti masak sangat...

so semua ni khas untuk lelaki la...kalau perempuan nak buat pun tak kisah...sebab benda yang aku buat ni jenis simple2 je.aku bukan apa..lelaki sekarang pun kena tahu gak macam mana nak urus rumah, diri, and so on. supaya nnti boleh la korang tolong2 sikit mak ke..bini ke...
nabi pun tolong bini dia kat umah.tak jatuh standard pun kan...kalu nabi boleh..takkan kita tak boleh kot kan...=)
jadi kalau bosan ikuti la blog ni...mesti tak bosan..hik3
ok..bye..

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..