Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Thursday, April 11, 2013

Prof Ash: Ketua tingkatan dibelasah



Sekarang ini sedang kecoh tentang penyebaran video samseng sekolah yang membelasah ketua tingkatannya. 
Menurut maklumat yang diperolehi, kejadian ini berlaku pada 4 Mac 2013 yang lalu. Khabarnya juga kejadian ini berlaku di SMK Tun Hussein Onn, Pulau Pinang. Bacaan lanjut di laman Facebook PDRM, dimaklumkan kes ini telah diselesaikan oleh pihak sekolah bersama Pejabat Pendidikan Daerah, di mana tiga orang pelajar yang terlibat telah dibuang sekolah. Berikutan penyebaran klip video kes buli pelajar sekolah di Seberang Jaya, Polis Pulau Pinang telah menerima satu laporan polis. Sehubungan itu, satu kertas siasatan telah dibuka dan akan menjalankan siasatan di bawah Seksyen 147 Kanun Keseksaan (Akta 574) kerana merusuh. [sumber : Facebook Page PDRM]

Buat muka lima sen lak. hukuma selayaknya.dipukul seperti mana dia pukul ketua tingkatannya or disebat and lepas tu di hantar ke sekolah henry gurney.





P/s:Geram betul bila tengok mereka gembira dengan kemungkaran yang mereka lakukan . Mereka tu layak ke sekolah juvana biar polis or tenaga penagjar disitu ajar mereka erti kehidupan. Profberharap mereka akan terima hukuman yang setimpalnya.Yang paling diharapkan mereka disebat di hadapan semua rakyat jelata. Biar tiada lagi kes buli di malaysia. Serahkan hukuman sebat itu pada pihak penjara. Biar rotan yang mengajar mereka yang kurang ajar sebegini. 

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..