Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Monday, April 29, 2013

Mr.Ash:Tahniah SPRUMT

I has been a year I left UMT ...so bermaksud sudah hampir setahun aku meninggalkan Sekretariat Pencegahan Rasuah UMT(SPRUMT). Rindu rasanya untuk buat program..hahaha..apa pun yang pasti entry yang saya tulis ni khas utk kepimpinan SPRUMT sesi 2012/2013 kerana telah berjaya melaksanakan Konvensyen Integriti dan Anti- Rasuah Kebangsaan KIARA 2013 dengan jayanya. Ini bermaksud SPRUMT telah mempunyai rekod 3 event kebangsaan sepanjang penubuhannya. Iaitu KIARA 2010(ilham presiden waktu itu iaitu Kak Hajar), Kempen Anti Rasuah Kebangsaan (KEMAR 2012) dan KIARA 2013.
So here saya nak ucapkan tahniah di atas kejayaan mereka. Im really proud of you! So saya harap kepada semua SPRIPTA dan SPRIPG agar mencontohi usaha ini.Teruskan tradisi dan legacy ini agar SPRUMT menjadi wadah pendidikan kesedaran anti rasuah di Malaysia.here are some photo sepanjang event KIARA 2013 ini berlangsung.


Inilah Kepimpinan sesi 2012/2013


















Sumber dari https://www.facebook.com/sprumt

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..