Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Saturday, June 25, 2011

My future plan

aku dah tak dak topik dah nak cerita..hihihi
ye la kan sebelum ni kan jarang je nak tulis entry..sekarang ni seminggu sampai 2 3 ketul entry aku letak..hihihi...so this is my future plan after I grad and absolutely before i got married[lambat lagi kot..calon pun tak dak..hahaha]

1.get a JOB

2.set up my own company[kalau boleh la sbb nak jadi usahawan Islam melayu yang berjaya...hihihi]


3.bila dah ada duit aku nak ada rumah sendiri sebab harga tanah sentiasa naik so tak rugi beli.

4.then baru nak beli kereta....




5.dah dapat semua rezeki so Iwanna go to Mekah.buat haji ke..ummrah wajib ke...


6.bila dah pergi haji baru aku nak pergi jalan-jalan.aku nak pergi korea untuk cari calon..hahaha.lawak je..aku nak p korea sebab aku GILA KOREA!hahaha..nak bawak family.

7.venice??[ape ar ko Ash..ni simpan untuk bini la..baru romantik..hahaha]tak de2..so 6 je semua plan aku.hahaha

p/s:hanya plan..semua ini Allah yang akan tentukan.Doa2 la termakbul hasrat aku ni...

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..