Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Tuesday, May 10, 2011

story of LI:day 1

it has being 2 year i study in UMT...rasa singkat sangat...rsa mcm xlama lagi saya akan berpisah dengan kawan2...and now for this holiday i have LI so for this time i wanna make a sequel entry about my LI moment...

day 1:
early in the morning i met with Tuan Mohamed Asri, Ketua Bahagian Pengurusan dan Kewangan...cool, sporting and very experience person.org kelantan. dia la akan jadi penyelia saya and dia janji akan bagi keje math but for this moment i have been tansfer for a month dekat Bahagian Penguatkuasaan.
oohhh goooshhh...
kena jadi mcm penguatkuasa ke?
rush org?
kejar pengedar dadah?
dok disempadan?
dah2 jgn nk pikir lebih2 mr.ash ooiiii...
saya pun p la jumpa dengan Tuan Norman, Ketua Bahagian Penguatkuasaan.perrrggghhh..takut giler.agak cerewet orgnya[agak ke?mmg cerewet la...dia ckp ada intern yg batch dulu2 sampai tukar tempat LI..tapi x pe..mr.ash ni berjiwa kental...hihih].
Rupa2nya dia nk saya buat wujudkan sudut 5S a.k.a hias mcm sekolah menengah tu...aduhai..
nasib baik la dia ada mintak tolng 2 orang bekas bdk LI dekat situ datang tolong.kalu tak memang aku sorang2 la jawabnya..diorg nama ap ek?fiza and rafidah kot..xingat la..
and lagi satu yang besnya...
1st day dekat LI ni saya dapat pengalaman baru..tw x pengalama apa?pengalaman makan dalam stor[dah dua org tu makan dlm stor..aku ikut je la...tapi bukan ngn 2 org tu je k...ada lgi 2 org laki and pompan so jgn tuduh bukan2 yer..hihi]...
oh tidak ku sangka...
hahahaha


No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..