Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Sunday, October 17, 2010

tut...tuttt......tut...tutt....

tut...tuttt......tut...tutt....

saya:"hello...Assalamualaikum.ayah dekat mana ni?"

ayah:"waalaikummusalam...ayah dah ada dekat KLIA"

saya:"aik?bukan esk ka?"

ayah:"tak eh...ayah p malam ni...pukul 11 sat gi..."

saya:"oooo...saja call...hmmm....nak ucap selamat jalan ja..."

ayah:"ooo..terima kasih...ni...nanti kalau tak cukup duitb bagi taw mama...nanti mama buat masuk duit k...k.belajar elok2.assalamulaikum..."

saya:"waalaikummuasalam"

p/s:ni perbualan saya dengan ayah sebelum dia berlepas ke Korea atas urusan kerja.dingin kan perbualan ni.saya sebak jugak sebenarnya...hihihi tapi saya tak reti nk sembang & memberi reaksi yang saya sayang & bangga dengan ayah saya.so korg jangan la jadi macam saya yer...jadi kan ayah kita role model...so dalam entry kali ni, saya buat khas untuk ayah saya, Ahmad Munir b.Hj Yusoff. semoga segala pekerjaan ayah saya di sana di permudahkan Allah.amin...i love and very proud of you dad!

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..