Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Monday, October 25, 2010

saya allergic class!!!


Ya Allah mengantuknya!
saya memang tak tahan ngantuk kalau belajar...masuk kuliah je tidur...tapi tido tercover la...mmg lecture tak nampak la...
hihi..dah pengalaman la kata kan...dah lama dah saya ceburi bidang ni..


mau tak terer nye...saya ni memang dari dulu lagi kalau masuk class je tido...dari saya form 1 lg...tapi bila cikgu nk keluar je saya terbangun dengan sendirinya...die macam ada sensor..saya ni bleh je tido sambil pose pegang pensil..hihi dah expert la katakan...so tak sama la macam gambar hiasan dekat atas tu...hihhi


teringat lagi pernah satu ketika waktu tu form 3...waktu prep..waktu tu, saya as usual la..tido la kn..
tak taw lak mama nak terjah datang tengok anak laki kesayangan die ni belajar mcm mana..memang kantoi la saya di situ..haha




mama datang masuk clas dengan jari menunjukkan isyarat kepada kawan2 agar diam...


slow2 mama tarik telinga saya depan kawan2...


mama:OoOoOo....anak mama tido ek dalam class...mama ingat anak mama ni belajar...


saya:kejap je..nk rehat jap...(sambil ikut alunan tarikan telinga..hihihi)


mama:ni..hampa semua kalu namapak anak mak cik tidoq lagi dalam class bagi taw mak cik ek..mak cik nk cubit2 dia...(dengan isyarat tangan mencubit)


perrrghhh...memang malu la...terus org cop saya ni anak manja coz saya panggil mak saya mama & ayat mama waktu tu bukan nada marah sgt...mcm lembut skit..huhuhu (ada saya kisah orang panggil saya anak manja?saya memang anak mama & ayah saya...biar la nk manja pn kn...hihihi)


malunya waktu tu...tapi apakan daya...tabiat tido tu xleh nk ubah sampai sekarang..hihihi



p/s:so peringatan kepada yang baru nak berjinak2 dalam bidang ini...lupakan lah yer...jangan la tido dalam class...fokus...jgn jadi mcm saya...tapi peganglah kata mama saya dan selalu berkataan ni saya pegang..."study lama mana itu tak penting, yang penting adalah banyak mana ilmu yang masuk dalam otak"...Selamat Menghadapi Exam!!gambate!!




No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..