Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Thursday, December 2, 2010

kata-kata keramat sebelum habis exam

ketua pengawas peperiksaan:ehem2...sekarang tepat jam 11.00 pagi..kepada semua pelajar diminta berhenti menulis.sila pastikan nama dan no matrix anda ditulis serta ikatkan kertas jawapan anda dengan kemas.pengawas akan mengutip kertas jawapan sekarang.

ni la kata2 keramat yang saya tunggu2 selama 2 jam untuk last paper, c++. Susah giler....dah la selama ni asyik pegang pen & calculator je...skali kena belajar coding
memang terabur la...
ramai senior kena repeat kot...
tp apa kan daya kena amik gak
so amik je la kn...
harap2 lulus pun jadi la...takut~

so dah berapa lama ek saya tak berblog...dekat sebulan dh kn...hhihihi...
windu rasanya...
saya ada banyak benda nk story...tunggu la~

p/s:makluman.hati saya dah ada taman...hik3

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..