Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Friday, August 6, 2010

oh!!no!!my finger


huhuhu (T_T)...sakitnya~..

jari saya retak~tah mcm na boleh retak...

citanya bermula kemarin dulu...

saya & member2 bermain futsal di Jembal futsal...saya jadi gol keeper...

masa saya tangkap bola...bola tu muntah...saya dah stun dah waktu tu...so dah terbaring...

masa nk amik balik bola tu..tah sapa tah datang nak rembat bola tapi malang tak terhidu dia terrembat jari saya..dush!!!

mmg sakit giler la...then rest dekat tepi...memang sakit giler la...tp saya just buat tak endah je..ingat just tergeliat je...so masuk la sambung men balik tapi jadi pemain lak...so ni la peluang nk rembat balik..hihihi..

tapi saya tak la rembat org...just rembat bola...

so pagi kemarin dah tak p class cos mengerang...sakit giler...class prof pulak tu...lantak la!sakit giler dah ni...denyut2...

then kol suma kawan laki..suma tak angkat..last2 mintak la tolong kawan saya, hazirah carikan bomoh & aimi driver..tapi ada 2 penyibuk lak...azie & yat...

so masa jumpa pak cik tu..memang giler la...dia pegang2 je...trus cakap jari retak..

memang cuak la...tp dia ckp dia bleh buat..so saya pun ok je la..sekali dia tarik je...uuuhhhhhh...memang sakit giler..tapi tahan gak la..dah kwn2 pmpn ada..so kena la kontrol macho...huhuhu...

so begitulah kisahnya....then sekarng saya tengah tahan sakit la..huhuhu...harap2 Allah sembuhkan jari saya ni..so harap suma kwn2 doa kan gak yer..huhuhuhu (T_T)

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..