Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Thursday, August 19, 2010

"the biggest loser"





hahaha...sekarang ni saya n kawan saya tak tido semalaman...so ktorg dah jd mcm orang x betol dah...biol je kepala...so tertiba tepancul idea join "the biggest loser"...





hahaha...actually this is just a deal between me(peserta A) & my frenz, syapiq suksis(peserta B)...hahaha


kami ni sebenarmya jejaka ensem, cute & hot...tapi lepas balik cuti je..saham kami jatuh merudum gara2 makan banyak...suma org ckp kami ni tembam...siap ada kawan2 panggil saya "bam' lg...dah mcm tiger bam dah...huhuhu...cdhnya..(T_T)



so kami create la deal ni...so peraturanya mudah je..yang kalah kena belanja & pemenang di tentukan mengikut penurunan berat badan mengikut peratusan...



game ni bermula 19/8 hingga 19/9..so esk hari untuk menimbang..so doa kan kejayaan saya...hahaha



i wanna be the next biggest loser..hahaha~











No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..