Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Tuesday, November 6, 2012

Mr.Ash: Master Chef Malaysia Musim ke-2


Sekarang nih aku ketagih tengok Master Chef walaupun ketagihan korea tidak dilepaskan.

Bila tengok je tiga jejaka nih semua pasti tahu komen ini kepada masakkan peserta,
"persembahan anda hambar"
"Kukus, grill, panggang, kukus, grill, panggang, kukus"
"Saya rasa seperti berterbangan dan meletup dalam mulut saya"
"Terasa seperti dari Paris ke Sungai Petani"

 Yang nih pemenang master chef musim pertama.Seorang Dr Gigi.

Nih lak Pemenang Master Chef Celebriti Malaysia

Agak-agak bila aku nak sarung apron nih ek..hmmm...(goreng telur pun gagal lg)

Ni antara peserta-peserta master chef musim ke dua.

 Agak-agak tensen tak kalu awek suka masak. Maybe suka kot sbb jimat. Dating dia yang masak.Jimat duit aku.hahaha.

p/s: Sapa-sapa yang nak try masakkan ala master chef sila layari laman sesawang ini.http://www.astrogempak.com.my/masterchef/LamanUtama.aspx

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..