Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Thursday, November 15, 2012

Mr.Ash: Juala Mega Besar-Besaran



Just nak share je kepada kawan-kawan yang minat bersukan la ye.....kedai aksesori sukan Al-Ikhsan baru-baru ni telah mengadakan "Juala Mega Besar-Besaran" barangan sukan dari 1 - 4 November 2012 di Stadium Malawati, Shah Alam. 



Gila2 punya murah..kasut nike RM59 je..terbaik!




Sebenarnya, aku pun tak tahu yang Al-Ikhsan buat sale nih.Just kebetulan aku dekat KL and sepupu bagi tahu.

Barangan yang dijamin Original, dan sale Up to 70%..

Sebelum masuk stadium tu agak menyesal gak la sebab 3 hari sebelum ke KL tu aku baru angkat kasut futsal PUMA. RM109 gak kena.


ni la kasut yang aku beli tu..smart x?haha

tup.tup.Al-Ikhsan baut sale lak.memang hati macam terjatuh dari tingkat atas menara KL la jawabnya.

Then bila masuk je terus tak menyesal.Nak tahu sebaba apa?Sebab kasut macam aku tu xde.haha..so xla menyesal sangat kan.Tak tahu la, maybe kasut macam aku tu dah habis di jualkan.

tapi sememangnya kasut yang dijual serius murah GILER. Tapi memandangkan aku dah habis RM109 untuk kasut aku, so poket doremon pun dah kering. So aku angkat shoebag je. 50% less menjadi RM22 je.


  
*~**~***~**~*~

MOHON PIHAK AL-IKHSAN buat promosi macam ini di semua negeri. Terima kasih. Rakyat di dahulukan promosi menjadi pilihan.hahaha



No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..