Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Thursday, April 5, 2012

D5100


I just bought a new camera! D5100!Before this for the pre-wedding tu i use SLR kamera and it just a bit lower then DSLR la.SLR ini senag sikit nak handle sbb dia macam digital camera but the qualiti macam ala-ala DSLR la. Dah lama aku target untuk dapatkan satu kamera DSLR sebab aku tengok gambar-gambar yang diambil sememangnya cantik. Memang aku suka gila  ambil gambar.Here i wanna share my first picture that i took with my new kamera.(im still loking forward for semi pro and pro camera when im being one of pro photogarpher like this men link )



burukkan my 1st pic...
hmm..saya budak baru belajar..

"buah cempedak di luar pagar,
ambil galah tolong jolokkan,
saya budak baru belajar,
kalau salah tolong tunjukkan"...






 nilah syahir a.k.a syahir cinta yang tolong belikan camera aku ni..dari pasir gudang kot..jauh dowh...
tq bro~





tgk tu..sapa tu...Adi Putra and Dato' Aziz satar kot..jangan main-main walaupun aku ni amatur..hahaha





p/s: gambar perseorangan dengan Adi Putra and Dato' Aziz confidential ok..ekslusif..hahaha

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..