Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Saturday, April 28, 2012

Tips Ash:Pengikat yang comel!

Entry kali ini aku nak share barang yang amat berguna plus comel sangat! benda tu adalah ini!

comel x?haa...yang ni aku jumpa di Popular..waktu tu ada Sale..so harga dia dalam RM5.00 je..tapi kalu xde sale RM10 kot...

tapi apa pun barang ni tersangat la awesome..hahaha..sebab banyak kegunaannya..boleh ikat semua benda..dia macam dawai besi gak la..just version comel and lembut serta senang dilenturkan


p/s:xde order2 ek..cari sendiri..hihihi

2 comments:

mcm menarik je ni..tekan la..