Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Saturday, June 26, 2010

hepi father's day ayah!!

alamak!!!entry utk father's day lewat nk post...huhuhu...
sowi la yer..
bukan sengaja..bz skit skrg ni...tp apa pun kelewatan ini tak bermakna saya wish lewat or tak bermakna saya x sayang ayah saya...
bagi saya setiap hari adalah hari ibu n hari bapa
sbb saya sayang mama & ayah saya...tok wan saya pernah bagi tw...seorang anak yang soleh, dia tak akan lupa mendoakan kedua ibu bapa setiap kalu lepas solat...klu tak buat,ada ulamak kata anak derhaka
fuuhhh sampai macam tu sekali...so saya pun selalu baca doa setiap kali lepas solat sbb saya syg mama & ayah...
berkenaan dengan hari bapa ni..saya ada terbaca dekat 1 blog ni yang mengatakan perayaan mcm ni salah...tp bagi saya tak salah...just cara kita mengambilnya dari sudut positif atau pun negatif...saya paham...blogger tu takut org sekarang terutamanya org muda just sayang n tonjolkan kasih sayang merka kepada ibubapa mereka pada hari tersebut sahaja..
tetapi...bagi saya la kan, pada hari inilah masa untuk kita lebih tonjolkan kasih sayang kita pada mereka...supaya mereka rasa lebih dihargai tapi yang lebih penting...jgn lupa doa kedua ibubapa selepas solat..
DOA KEDUA IBU BAPA,itu yang lebih PENTING :-)

1 comment:

mcm menarik je ni..tekan la..