Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Tuesday, February 7, 2012

Ustaz Ash:Hudud

This video is regarding the Hudud...as im a Hudud's supporter, i wanna stress here that there is no such thing Hudud Pas or anything else...aku benci gila bila ada orang kutuk hukum Allah ni(macam video sembang rakyat tu yang bertajuk hudud pas. Sembang rakyat ni aku x kisah la diorang buat video kutuk parti mana-mana pun.tu lantak korang la.yang aku geram sekali bila kutuk hukum Allah. dah la dah bodo agama then nak main bedal je bangkang agama sendiri. Kalu bangkang hukum Allah ni boleh buat akidah jatuh. so jangan main bedal kata kalu kita bukan ahli dalam bidang agama.)

video

Takbir!

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..