Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Tuesday, February 7, 2012

Amir Asyraf! MKN! Jgn nak banyak songeh!

Haa~tajuk dekat atas ni bukan tuju dkt aku...statement di atas ni is from cerita bersiri Vanila Coklat.tapi bila 1st aku dengar je terus aku perasan sendiri.hahaha.serita ni sweet sgt.cute2 gak la..yang aku suka tgk mesti la heroin dia, Izara Aishah.

Beliau merupakan naib juara Dewi Remaja 2010, Izara Aishah dan Aiman Hakin Ridza atau Aiman Mentor 5. Drama bersiri Vanila Coklat ini diarah oleh Emi Suffian Sabhe dan turut menampilkan bariskan pelakon lain seperti Iqram Dinzly, Nabila Daly, Arash Mohd, Emma Akma, Zuhairi dan Liza Abdullah.


so cerita memang mama aku suka gila sbb romantik2 gitu. mula-mula aku x suka gak, tapi bila tgk sweet je cite ni trus aku layan.hahaha.plus cewek dia lawa...lagi satu cite ni jd best sebab menunjukkan cerita suami isteri yang still belajar tapi kawen awal kata kan.xkenal sangat and trus kawin...rsanya dah jd trend telenovela sekarang la. jenis paparkan kisah anak muda kawen awl.(ni yg rsa nak kawen awl ni..hahaha)

kalu pakai tudung kan lawa...

p/s:bila dengar dialog(seperti tajuk di atas) rsa mcm nak je cari bini mcm tu...garang, ambil berat, malu tapi mahu...hahahaha

2 comments:

  1. amboii diaa.. bukan main excited lg haaa.. ! kawin la.. tp jgn lupa jemput senior2 saina ekk .. ;p

    ReplyDelete
  2. haha..insyallah..calon xpn xde lg..gatai merela ja tulis ni..hahaha

    ReplyDelete

mcm menarik je ni..tekan la..