Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Wednesday, July 20, 2011

my last weekend


recently i went to KL to fetch my sister dekat Puncak Alam...biasa la bila p KL ni 2 in 1 la kan..
berjalan-jalan[sebab my parents dah balik Malaysia dah bersama anak dara sulung diorg iaitu kak long aku la akn..hihihi] then p UITM Puncak Alam yang awesome[bila la UMT nak awesome mcm UITM Puncak Alam ni]

so perjalanan kami tak la lama sebab p khamis malam jumaat and balik subtu pagi..singkat kan?tu la..apakan daya my little bro nak grading tae kwn do dia..

so apa yang pasti trip to KL kali ni memang membawa seribu erti dalam hidup aku..there are 3 thing yang buat aku hepi....

1.jalan-jalan beli dekat jalan masjid india
nak tahu knp..sebab dah lama gila my famili and famili mak teh aku tak shopping macam tu dekat sana.kalau dulu2 waktu kecik tu mmg selalu la..bila pk balik kan kesian taw my parents and mak teh and pak teh nak kawal kami waktu kecik dulu and sepupu ktorg.biasa la kan..budak kecik..memang buas la kn..so memang teringat waktu muda-muda dulu la..[tak sangka masa cepat sangat berlalu..rsa mcm nak jadi kecik balik ja..]

2.UITM Puncak Alam
seriusly jauh gila..rsa mcm kena tukar nama ja..UITM Far-Far Away[dah mcm dalam cerita shrek..hahaha].jauh gila tapi when i arrive there..perghhh superb beb...cool. giler...dah la besar...cantik gila...kemudahan asrama awesome gila..ada lif..wifi satu kampus boleh dapat...bilik memang kondusif giler...bukan nak kata...UITM kampus dekat kepala batas pun dah awesome...so Puncak Alam memang Aaaaawwwweeeessssoooommmmeeee la jawabnyer...[bila la UMT nak jadi mcm UITM ni...upgrade asrama macam UITM pun jadi la plus wifi satu kampus]

3.jumpa IM Asyraf di Restauran Intai-intai


yang yang paling aku suka..hahaha..aku jumpa IM Asyraf.rezeki kot.mmg dua tiga hari ini sejak aku jumpa blog IM Asyraf ni, aku jadi poyo IM muda sikit.di takdirkan Allah i met him pulak..memang tak lepas peluang la kan. tapi kan makanan dekat restauran ni memang sedap.air suam die pun dh sedap sebab rsa mcm daun pandan.wangi.

p/s:sowi la yer..gambar waktu di intai-intai ni tak ade la..gambar kena virus..so xleh bukak huhuhu..our pic cantik sgt and deco restauran tu pun lawa kot..siap ada kolam lg...sowi la yer...

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..