Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Monday, April 25, 2011

ash bz dengan calculator bersama rosyam nor...

It has been long I tak blogging kn?dah keras dah jari jemari lelaki macho ni nak menaip.
Actually sekarang ni tengah musim final exam, so mmg bz ngn calculator je(ye la dah aku ini student math.hihi)

sekarang dah abis 4 paper, ada lagi 3 papers to go. so go2 chaiyok ash!!!
penat giler s2dy ini rupanya tapi what ever bz nye saya ni, i stil devoted my time to my club. kelmarin dulu baru je hadiri Majlis Sepetang Bersama Rosyam Nor. Sebagai jemputan sebab saya ni Presiden Gemersik.[pasal Gemersik ni nanti saya citer ek]hihi. Sempat la bergambar tapi malangnya tu camera PTM. tu pun ramai2. So xleh nk bluetooth. huhuhu. (T-T). Then ingat bleh duduk semeja ngn Rosyam Nor waktu makan. last2 mamat AL-A_ _ _ _ took my place.geram giler!!!dah sah2 aku jemputan.ish!!!geram aku ni kalu orang tak paham protokol(macam la protokol sangat..hihi..g class pun pakai selipar..hahaha tapi bukan selipar jamban k!)hihihi..
dah la.nak sambung s2dy balik.adios~

p/s:Doakan kejayaan ku......

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..