Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Wednesday, April 13, 2011

millenium kids

millenium kids?what's that?is it like a robot?NO!Absolutely not.actually it's refer to kids nowaday.sekarang ni kanak-kanak ni maju sangat la...[that what i think la]

kalau dulu dekat pasar raya selalu je kita dengar announcement kanak2 hilang pastu dengar la suara latar budak tu nangis dalam mic.

tapi sekarang tak kan?

u all guyz nak taw tak kenapa?

ikuti cerita ini...


last a few days, i[mr.ash la...sapa lg] went to mydin mall[mall ke?hik3] beli barang sikit.then i went to rest room nak buang apa yang patut & nak touch up la sikit kan.then ada la seorang budak ni dalam lingkunan 7 tahun masuk dalam toilet.tak tw la dia nk wat pelaburan jenis apa kan...after a few minutes..suddently lagu lucky laki superman berkumandang. yang pasti bukan ringtone enset aku k...


aku bukanlah superman

aku juga bisa nangis

jika kekasih hatiku

pergi meninggalkan aku


ayahku selalu

berkata padaku

laki tak boleh nangis

harus slalu kuat

harus slalu tangguh

harus bisa jadi tahan banting


tapi ternyata

sakitnya cinta

buat aku menangis


aku bukan la super... helo mama...adik berak..berak..ehemm..[cakap style ganu]


rupanya ringtone enset adik tu...hahahaha...its so easy kan nak trace anak diorg dalam pasar raya.tak payah nk tunggu announcement mcm dahulu kala.sampai dalam toilet pun bleh trace.

tak taw la budak tu pick phone mcm ne...mcm ni agak nyer..hik3



p/s:kalu yer pun jangan la jawab waktu dok meneran.hahahahahaha

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..