Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Wednesday, July 24, 2013

Im back



Assalamualaikum.
Hi semua.Lam nya tak bersua.Rindu lak rasanya. Lama gila kan aku tak berblogging. Dah 4 bulan rasanya. Maklumlah sejak 4 bulan yg lalu aku busy sangat dengan kerja. 1st job la kata kan. Baru dapat kerja waktu tu. So sememangnya busy sangat untuk sesuaikan diri. Sebenarnya banyak sangat benda yang nak di share tapi masa begitu singkat. Dalam masa 4 bulan ni memang banyak luku hidup dan engalaman yang aku dapat dan mcm-mcm jenis orang aku jumpa. Sememangnya betul kata orang pengalaman mengajar kita untuk jadi matang untuk mengenal dunia.
Pasti ada yang tertanya aku ni kerja apa sampai busy sangat?Actually aku dapat kerja sebagai CSE ASTRO. Dah 3 bulan dah pun kerja tapi Insyallah 4/8/2013 ni aku officially berhenti kerja..hahaha.untuk cerita lanjut mengapa aku kerja 3  bulan ja dengan Astro sedangkan Astro company yang besar..sila tunggu next entry.hahaha
Ok la.Nk g bazar lak. Lama tak pergi bazar.Rindu lak Bazar Dataran Shah Bandar, Kuala Terengganu, Terengganu.

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..