Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Monday, May 31, 2010

alahai belon~

kelmarin saya,syafiq n adik amzar...semangat giler bgn awl2 pg (hari ini dlm sejarah xpnh2 saya bgn awl...hehehe) ni suma sbb nak nek belon udara panas...1st time kt kedah kot...kitaowg bertolak pkl 9 sbb tu lantak roti canai+telor mata+kuah daging dlu...hehehehe
tol mahal giler skrg...8 ringgit kot...nsib bek ayah bg tounch n go...so x la terasa sgt...
smpai je kt AS...saya kol janda ku sbb saya sesat...besa la dh lama x p AS...nma ja owg kedah(kuala terengganu saya lg expert kot...hihihi)nsib bek la janda ku terer (tp janda jgn pasan yer...kazen dia yg bwk dia)...
sampai ka kt dataran tu..janda ku bru kol..."abg..tiket dh abis la"...korg tw x brtapa luluhnya hati ku...tp x pa la...x berbaloi pn sbb terbang rendah giler...dh la statik...sayua rsa nk je wat kecoh sbb dh la saya dtg dari SP...
jauh tu(x la jauh mna pn...hihihi)..tp tol 8 ringgit tw...minyak lg...nsib bek la nek kelisa je...hihihi..jimat minyak...thanks perodua...
lps tu saya bwk diri la..p city plaza...xla besh sgt...escalator pn x gerak...lps tu p alor star mall...bleh la...besh gk la...baju2 n seluar dia cantik2...tp duit xdk la...hehehehe...last2...p tesco lantak KFC r...tp kak kaunter x cun r...bek ak mkn kt KFC jam besar sungai petani...hahahaha...pastu beli big apple msk highway blik...tu je la...
bosan giler...menyesal p AS...
tp xpe la...ble jmpa janda ku n Cha yg montel...hahahaha

2 comments:

mcm menarik je ni..tekan la..