Followers

Recent Posts

selamat datang ke http://aku-ash.blogspot.com/ "dunia ini untuk kita aje"

Wednesday, January 19, 2011

MAKEP

MAKEP (Malam Anugerah Kepimpinan Pelajar)merupakan suatu majlis yg paling berprestij di UMT. MAKEP kali ini diadakan di Dewan Konvensyen TTI(Taman Tamadun Islam). Sememangnya menjadi impian dan igauan setiap warga UMT untuk mendapat anugerah2 yang dipertandingkan dalam majlis ini. malam anugerah ini di ilhamkan sebagai penghargaan kepada kelab2 dan pemimpin pelajar yang berwibawa yang mana telah mengerakkan kelab masing2 ke tahap yg membanggakan dan telah mengharumkan nama UMT sebagai institusi yg membangunkan modal insan berkualiti.

ehem2....
sori yer..ini bukan website UMT nk berformal2 yer..ni blog mr.Ash k..hihihi

untuk pengetahuan korg la kan...im one of the crew(nk wat mcm ne kn nak duduk dkt meja mkn blum tiba masa nya lg..hihihi)..datang seminggu je dah wat keje...hmmm...

saya jadi ketua persiapan tempat...this is my 1st time jadi org persiapan tempat kot..
selalu jadi org protokol je...



im very proud to org persiapan tempat for such a prestigious event...
yang beshnya, saya kena jd stage designer (so terpaksa la guna bakat kreativiti ku yg terpendam la kn..oopppssss pasan tol la mr.ash ni...eeeuuuwwwww....plz la...)
mmg dh mcm wedding planner..hahaha..

so saya jadi ketua persiapan tempatdi bawah abg pian(boss saya ni...exco kerohanian MPP)
banyak gak la experiance yg dapat...mcm2 conflic yang berlaku...besa la kan...tapi yang beshnya...org puji pentas saya cantik...hehe
tp just org komen pentas saya tu kecik je..nk wat mcm na kn..
dah boleh besar tu je kn..the problem is diorg xcakap awal2...kalu cakap awal2saya wat sebesar2 alam tw...geram gak sebenarnya bila org komen kecik coz i hv do my besh..the point is diorg dtg lewat...lain kali datang la awal...bukan nya profesional pun nk datang bleh wat persembahan terus...hmmmm

MAKEP kali ni yang beshnya...2 kelab yang saya pegang jawatan menang beb...SPRUMT(Sekretariat Pencegahan Rasuah UMT) & HIMMAT(Himpunan Mahasiswa Matematik)...masing2 dapat 2 anugerah...so TAHNIAH la yer..hihihi..tahun depan nk majukan gemersik lak..hihihi

p/s:kepada yg nk saya jd wedding planer@pelamin designer...sila2 la membuat tempahan awal yer hihihi...lupalak nk ucap TQ...TQ la yer yg banyak tolong saya..adios

No comments:

Post a Comment

mcm menarik je ni..tekan la..